Zoals u misschien weet bestaat er binnen onze kerkelijke gemeente een diaconale noodhulpdienst. Nu is ons opgevallen dat hier zeer zelden gebruik van is gemaakt. Dit zou kunnen betekenen dat de noodhulpdienst niet algemeen bekend is. Maar het zou  ook kunnen zijn dat we elkaar binnen ons dorp gemakkelijk kunnen vinden en dat we binnen onze kerkelijke gemeente ook bij elkaar kunnen aankloppen.  Daar kunnen we met zijn allen dankbaar voor zijn.

Maar er kan onverwacht toch een probleem zijn. B.v. u bent tijdelijk niet in staat om zelf een boodschapje te doen of u  moet dringend naar een huisarts of ziekenhuis (binnen de regio) en u kunt op dat moment geen vervoer regelen. Schroom dan niet om de hulp van de diaconie in te roepen.

U kunt dan bellen naar: Wil Stravers 0181 403343
  Mariette van Zuilen 0181 403495