Logo Wij staan vermeld Logo Protestantse Kerk

Komende activiteiten

Geen evenementen

Diaconale hulpdienst.

De diaconale hulpdienst is bestemd voor kortdurende, niet structurele hulp. Maar is er onverwacht toch een probleem dat u niet binnen uw eigen netwerk kunt oplossen, dan kunt u altijd contact opnemen met de diaconie.

U kunt bellen naar: Wil Stravers: 0181 403343 of Mariette van Zuilen, tel.nr. : 06 23047660

Meer  informatie over deze hulpdienst kunt u vinden op de pagina van de diaconie. https://www.welkomkerk-rockanje.nl/index.php/diaconie.html   Scrol daarna door naar Noodhulpdienst.

Pinksterdienst 19 mei 2024

Afbeelding1Afbeelding2Afbeelding3Afbeelding4

Vanwege het grote succes van vorig jaar willen we graag weer een gezamenlijk dienst organiseren met Pinksteren met PKN Brielle, Oostvoorne, Tinte en Rockanje. Zet alvast in de agenda, op de kalender of in de telefoon.

Datum en tijd: 19 mei 2024 om 10.00 uur.
Plaats: plein achter Tintestein (slecht weer locatie is de Catharijnekerk).
(er zal dus geen dienst plaatsvinden per kerk)

Het thema van de dienst zal ‘vuur’ zijn en daarom willen we u vragen om een tint rood in de kleding te dragen. Dit kan zijn een shirt, maar ook een sjaaltje o.i.d.

Graag willen we na de dienst genieten van een gezellig samenzijn met koffie, thee en limonade. Daar past een heerlijk plakje cake of stukje koek natuurlijk uitstekend bij.
Wij willen vragen of er binnen de verschillende gemeenten mensen zijn die iets willen bakken voor deze dag? Graag opgave bij: Ans Zwart, tel. 0181-402930.