Logo Wij staan vermeld Logo Protestantse Kerk

Voor het seizoen 23/24 zijn onze Tieners van de Welkomkerk wederom welkom in Oostvoorne!

We hebben een gemengde groepsapp voor de Tienerkerk en Tienerclub dit seizoen. Hierin zitten de reeds aangemelde tieners. Mochten er tieners zijn welke zich ook graag willen aanmelden laat het even weten!

De Tienerkerk is maandelijks volgens rooster op de zolder van de kerk tijdens de ‘normale’ kerkdiensttijden.

De Tienerclub op verschillende momenten op verschillende locaties in Westvoorne en gaan niet volgens een vast rooster maar via uitnodiging en aanmelden via de groepsapp.

Zoals u weet wachten we met smart op de invulling van de vacature van Jongerenwerker voor deze leeftijdsgroep zodat structurele activiteiten weer kunnen worden opgepakt vanuit deze manier.

Namens de werkgroep jongvolwassenen,

Judith Hoogenboom