GSM’s: uit gsm’s worden de zeer schaarse delfstoffen gehaald en verkocht om opnieuw gebruikt te worden. Mogelijk worden goede gsm’s gerepareerd.

Lege cartridges uit printers zijn welkom, vergeet vooral die uit een laserprinter niet.

Oud papiergeld en munten (ook buitenlands geld) zijn zeer welkom. Alle beetjes helpen.

Bovenstaande spullen kunnen in een doosje bij het publicatiebord in de hal van de kerk gedaan worden.

Postzegels en ansichtkaarten, deze kunnen bij de ingang van de kerkzaal aan de rechterkant in een kastje gedaan worden.

Brillen: uw oude bril kan ook een tweede leven krijgen. De brillen gaan via een Nederlandse opticien naar Afrika, waar in een mobiele testeenheid mensen van dorp tot dorp aan een bril worden geholpen. De vraag ernaar is groot.

Veel mensen kunnen geholpen worden door de spullen die u wegdoet.

Maarten Cok